Shaklee

Shaklee
Kekal Sihat Kekal Cantik bersama Shaklee!

Thursday 19 December 2013

COLLAGEN NO 1



SHAKLEE COLLAGEN POWDER 

7 ramuan utama di dalam Shaklee Colagen Powder yang saling menyokong kecantikan anda dari dalam ke luar adalah:-

1)Kolagen dari sisik ikan merah - Sisik ikan merah adalah sumber kolagen yang premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding kolagen haiwan.
2)Ekstrak biji Camellia japonica - biji ini terdiri daripada asid oleik, satu emolien dan pelembap kulit yang hebat, dan isoflavin iaitu antioksidan semulajadi yang mampu mengurankan radikal bebas.
3)Ekstrak Pfaffia - juga dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan bijinya dengan ekstrak biji Camilla japonica, membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic. Dengan kemampuan luar biasa mengikat amaun air yang banyak, asid hyaluronic memainkan peranan penting untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin.
4)Elastin daripada kolagen ikan - Elastin membantu menjadikan kulit lebih anjal.
5)Vitamin C dan Vitamin B - Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit manakala vitamin B turut serta dalam metabolisme karbohidrat, lemak dan protein untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen di dalam sel.
6)Ekstrak kekerang - Glucosamine ekstrak kekerang adalah penting di dalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.
7)Lactobacillus acidophilus - membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu penyerapan kolagen.


KALAU MINUM SHAKLEE COLLAGEN POWDER, APA YANG AKAN JADI?????

>>Semakin kita berusia, penghasilan kolagen dalam tubuh badan akan berkurangan, mengakibatkan kedutan dan garis halus dan menyebabkan kulit semakin kendur. Kerosakan kolagen juga berpunca daripada faktor luaran seperti matahari, radikal bebas di udara, air, nutrisi, rokok dan lain-lain. Shaklee Collagen Powder mampu membantu kulit kita untuk mengekalkan keanjalan semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut-kedut.

>>Tampak lebih muda - kolagen juga bermanfaat dalam membantu menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula, kuku akan menjadi lebih kuat, bintik putih pada kuku akan hilang dan pangkal kuku akan mengekalkan warna yang sihat. Kulit akan menjadi lembab dan lebih anjal. Parut juga akan semakin pudar/hilang. Membantu menghilangkan tanda penuaan.

>>Rasa lebih muda - Kolagen membantu menguatkan tulang dan mengelakkan tulang menjadi rapuh. Kolagen juga membantu merawat sakit-sakit sendi akbibat geseran. Kolagen membantu menjadikan kornea dan otot mata lebih anjal sekaligus membantu merawat masalah rabun. Kolagen memastikan otak sentiasa sihat. Sel glya membekalkan nutrisi kepada otak dan ini disokong oleh kolagen.


APA LAGI KEISTIMEWAANNYA????

**Tiada bahan pengawet
**Tiada bahan sintetik
**Tiada perasa atau pewarna tiruan.
**100% asli dan semulajadi.
**Semestinya selamat dan tiada kesan sampingan
**Amat mudah untuk larut di dalam air


Berminat?!??
Hubungi saya utk order dan dapatkan diskaun runtuh sempena hjg thn 2013 ini..!!
Cepat sebelum terlambat...


---------------------------------------------------------------------------
Whatsapp/sms/call:- 0134265356
---------------------------------------------------------------------------
FbPage/pm:- https://www.facebook.com/zahidatul /

https://www.facebook.com/HeartVersatileHealthy?ref=hl
---------------------------------------------------------------------------
Shaklee Independent Distributor ID:- 1073901
---------------------------------------------------------------------------



Smile Always,
life must go on
   be healthy.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...